Cauți să lucrezi într-un loc unde să combini cifrele, comunicarea și dorința de a ajuta femeile în criză de sarcină? Acest job ar putea fi pentru tine. Asociația pentru sprijinirea femeii însărcinate și a familiei angajează fundraiser full-time.

Cerințe:

  • 3 ani experiență de lucru pe o poziție similară sau experiență în vânzări;
  • abilități excelente de comunicare și relaționare;
  • responsabilitate, integritate, spirit de inițiativă și atenție la detalii;
  • orientare către dezvoltare continuă;
  • abilitatea de a crea Pitch Deck-uri (PPT, Canva, design nivel mediu);
  • nivel avansat de utilizare a Suitei Google: Excel, Word, Power Point, Google Forms.

Responsabilități:

  • dezvoltarea activității de strângere de fonduri;
  • coordonarea campaniilor de fundraising;
  • întocmirea și implementarea strategiilor centrate pe donator;
  • crearea Pitch Deck-urilor și rapoartelor;
  • coordonarea bazei de date cu donatori;

Oraș: București
Program: Luni-Vineri, 9-17.

CV-urile și scrisorile de intenție se pot trimite pe adresa alexandra.nadane@centrulsfantaelena.ro.